
Syukur Alhamdulillah...Thank You Allah!
Gonna start to work hard for the interview! Thank you to all the supports and prayers from you guys! (Wah, ala2 ucapan menang award lak, padahal baru lulus pre-PAC je..)
I am happy.. :)
But let me stori-mori how I feel today..Masa bukak website SPA, sakit perut sangat..I just think for the worst..Ye la...Aku kan x habis aktiviti padang tu..So, I didnt put a very high expectation..Lps masukkan nombor IC, aku rasa mcm nak nangis.So happy and sangat x percaya..aku siap refresh page tu and re-enter my IC number..Alhamdulillah, aku x salah tgk...Aku LULUS!
Hope this will be a one step closer for me to move from IBM...




5 comments:
ina, congrats...
kalu ko kat putrajaya sok, leh r kite lepak n jumpe slalu...
ina, kalu niat ko baik, insyaallah Allah akan tlng...
seriously i'm happy for u...
good luck for the coming interview...
ina..CORNgrats!lulus ujian ptd ni yan pun tingin nak apply tp xreti tulis karangan tu xjadi hehe..pas ni interview buat yg terbaik boleh kasi ucapan CORNgrats sekali ngan CORNflakes hehe
ina, congrats..happy for you.. sorang lagi member aku bakal PTD.. hehehe...happynyer..
Kay: Thanks!Bakal jd org Putrajaya ke aku ni??Insya Allah.. :)
Yan: Thanks jugak! x dapat CORNflakes, CORNetto pon ok gak!!
Hib: Amin...Harap2 la aku dapat walaupon x berapa nak yakin ni...huhuhu
ina..msk EPU la..rmai geng kt cni...
Post a Comment